maandag 13 april 2009

We are back !

Hey, allemaal,

Ja we zijn terug in het land, The Gambia .
Zondagavond goed toegekomen. Math en Frans hebben mij komen halen op de luchthaven. Daar was ik blij om want toch weeral een chaos in de luchthaven. Tientallen taxichauffeurs en kuiers die je willen helpen, … alweer voor geld wat had je gedacht. En ik alleen, ja dat vraagt om aandacht natuurlijk, Jankoba, een taxichauffeur die mij nog kon van vorig jaar stond meteen klaar om mij te vervoeren . Niet dus, Math en Frans hebben hier voor gezorgd.
Toegekomen in de SunSet Beach hotel, waar alle andere mensen, vrienden van Tine, helpers voor het schooltje ,...ook zitten. Iedereen ne knuffel en nu enen drinken, santeee! We zijn er ...
Tussen de soep en de patatten mij ingelicht wat er al gedaan was en wat er nog moest gebeuren in het schooltje van Picca .

Geen opmerkingen: