zaterdag 11 april 2009

belofte maakt schuld

hey , beste mensen,

ja belofte maakt schuld, 5 maanden geleden hebben de gebeurtenissen een te grote indruk nagelaten op mij , we hebben toen mooie werken gedaan, ...............maar lang niet genoeg !!!!
had toen verschillende mensen beloofd om terug te keren , en zie , op paaszondag vertrek ik terug op bouwkamp voor het schooltje van PICCA ,............ze is bijna klaar en dan is het feest , op zijn afrikaans , ben benieuwd ??!!!!!
ook het schooltje voor mindervalide kindjes "Hart House" krijgt ook een bezoekje van mij ,.......hulp aanbieden en zien wat ze nog meer nodig hebben om de werking van de school te garanderen ,...................

jullie zullen mij verder kunnen volgen de komende dagen, althans ik hoop het , .........de computers in de hotels , tja , het blijft Afrika hé !!

tot ........................bellinda xxx

Geen opmerkingen: